Social Marketing

Sokszor csináltuk már végig azt a folyamatot, amire most a Te céged esetében is készülünk, vagyis a céloknak megfelelő új hirdetési fiókok megtervezését, felépítését (vagy a meglévő hirdetések újrahangolását), majd a folyamatos kezelését és optimalizálását.

Beállítási fázis

AZ ELSŐ KÖZÖS HÓNAPUNK TEENDŐI
1. Első konzultáció 


Ezzel az 1-1,5 órás személyes találkozóval veszi kezdetét a közös munka. A konzultáció célja, hogy az addig megismert információinkat kiegészíthessük és konkrétan a hirdetési stratégiához tudjuk igazítani a legapróbb részleteket is. Lesznek olyan teendők is, amihez a weboldaladhoz kell nyúlni, kiegészíteni.

2. Facebook fiókok tervezése, felépítése vagy a meglévő hirdetések újrahangolása 


Az első konzultáció után újra (most már még alaposabb és a pontos hirdetések alapján) áttanulmányozzuk a honlapodat, elvégezzük a versenytárselemzést és kulcsszókutatást. Ezután pedig a korábbi hirdetések tapasztalata (ha vannak) és persze a bevált online hirdetési módszereknek megfelelően kidolgozzuk a fiókok felépítését: kampányokat, hirdetéscsoportokat, és minden olyan beállítást, ami az optimális működéshez szükséges. Itt döntjük el azt is, hogy a rendelkezésre álló hirdetési költést milyen arányban súlyozzuk az Ads illetve a Facebook tekintetében. Ebben az időszakban lesz szükség a weboldal kiegészítésére a szükséges kódokkal (konverziós, remarketing). 


3. Hirdetések elindítása és kezdeti tesztelése 


Az első hónap végére a hirdetések már aktívak lesznek, és elkezdődik a tesztelési, optimalizálási szakasz is, ami az első hónap hátralévő részében rendszerint a legintenzívebb. 

Kezelési

fázis

TEENDŐINK A MÁSODIK HÓNAPTÓL  
Kampányok felügyelete, optimalizálása, frissen tartása

Az első hónap végére egy kész, minden mindennel összekötött, reportálható, de még “nyers”, és még nem olajozott fiókot kapunk, amit a további hónapokban beérkező adatok alapján tudunk csiszolni (kiszűrni a nem releváns megjelenéseket, növelni a konverziószámot, erősíteni a jól teljesítő kampányokat, optimalizálni a költést...). Amikor látszólag nincs teendő, mert “készen van a fiók”, valójában akkor is számos teendő van: változik a rendszerek működése, változnak a “játékszabályok”, új konkurensek kezdenek hirdetni, termékek megszűnnek vagy épp újak kerülnek képbe, akciós lehetőségek bukkannak fel (karácsony, húsvét, gyereknap, “indul a szezon” stb.), így a beérkező információk alapján tovább lehet javítani az eredményeket, és így tovább.

Ez a fázis tulajdonképpen végtelen sokáig tarthat, hiszen az említett veszélyek és lehetőségek sosem szűnnek meg újra és újra felbukkanni.

Ugrás az oldal tetejére