Google Ads kampánykezelés
Google Ads kampánykezelés
Rengeteg felhasználó a Google rendszerében keres, amikor el szeretné dönteni, hogy mit csináljon, hova menjen vagy mit vásároljon
A leggyorsabb eredményeket a Google Ads keresőhirdetés hozza. A fizetett Google hirdetés segítségével bármely weblap azonnal a Google találatok elejére kerülhet.
A Google reklám egyik legnagyobb előnye, hogy kizárólag akkor kell fizetni érte, ha valaki rá is kattint a hirdetésre. Ráadásul a hirdetés jókor van a legjobb helyen: kizárólag akkor jelenik meg, ha az ügyféljelölt épp a termékre/szolgáltatásra keres.
Miért válaszd a Google Ads -t?
Nagyon jól célozható hirdetések:
A célzás segítségével lehetőségünk nyílik arra, hogy a megfelelő érdeklődési körrel rendelkezők számára jelenítsük meg a megfelelő hirdetéseket – azoknak, akiket érdekelnek a hirdetett termékeid és szolgáltatásaid. A Google Ads többféle célzási lehetőséget is biztosít.
Jól kontorollálható költségek:
A Google Ads lehetővé teszi, hogy felügyeld, mire költöd a pénzét. És csak akkor kell fizetned, ha valaki rákattint a hirdetésedre.
Azonnali eredmény:
A kampány beállítása után azonnal érkeznek a látogatók és érdeklődők.
Könnyen mérhető eredmények:
A Google Ads kampány eredményei nagyon jól mérhetők: a hirdetési büdzsé megtérülése – megfelelő webanalitika beállítások mellett – teljesen átlátható.
Kampánykezelés árak
A hirdetéskezelés során a költségek két részre oszthatók:
- Reklámvásárlás a hirdetési hálózatokon
- Ügynökségi munkadíj
Az ügynökségi díjunk általában három különböző részre osztható:
- Egyszeri setup díj
- Kampánykezelés fix havidíj
- Reklámvásárlás arányos havidíj