Google Ads kampánykezelés



                


Google Ads kampánykezelés

Rengeteg felhasználó a Google rendszerében keres, amikor el szeretné dönteni, hogy mit csináljon, hova menjen vagy mit vásároljon

A leggyorsabb eredményeket a Google Ads keresőhirdetés hozza. A fizetett Google hirdetés segítségével bármely weblap azonnal a Google találatok elejére kerülhet.

A Google reklám egyik legnagyobb előnye, hogy kizárólag akkor kell fizetni érte, ha valaki rá is kattint a hirdetésre. Ráadásul a hirdetés jókor van a legjobb helyen: kizárólag akkor jelenik meg, ha az ügyféljelölt épp a termékre/szolgáltatásra keres.







Miért válaszd a Google Ads -t?


Nagyon jól célozható hirdetések:

A célzás segítségével lehetőségünk nyílik arra, hogy a megfelelő érdeklődési körrel rendelkezők számára jelenítsük meg a megfelelő hirdetéseket – azoknak, akiket érdekelnek a hirdetett termékeid és szolgáltatásaid. A Google Ads többféle célzási lehetőséget is biztosít.

Jól kontorollálható költségek:

A Google Ads lehetővé teszi, hogy felügyeld, mire költöd a pénzét.  És csak akkor kell fizetned, ha valaki rákattint a hirdetésedre. 

Azonnali eredmény:

A kampány beállítása után azonnal érkeznek a látogatók és érdeklődők.

Könnyen mérhető eredmények:

A Google Ads kampány eredményei nagyon jól mérhetők: a hirdetési büdzsé megtérülése – megfelelő webanalitika beállítások mellett – teljesen átlátható.






Kampánykezelés árak

A hirdetéskezelés során a költségek két részre oszthatók:
  • Reklámvásárlás a hirdetési hálózatokon
  • Ügynökségi munkadíj
Az ügynökségi díjunk általában három különböző részre osztható:
  • Egyszeri setup díj
  • Kampánykezelés fix havidíj
  • Reklámvásárlás arányos havidíj




Ugrás az oldal tetejére